5 sygnałów świadczących o tym, że pracownik może mieć problemy

Jako menedżer i pracownik musimy dbać o siebie nawzajem. Spędzamy w pracy tak wiele godzin naszego życia, że z pewnością zdarzą się sytuacje, w których będziemy mieć problemy, czy to zawodowe, czy osobiste. Stworzenie silnej więzi w biurze to różnica między radzeniem sobie z takimi wyzwaniami a pozwoleniem, by miały one wpływ na wydajność.

Jak więc rozpoznać pracownika lub współpracownika, który może mieć problemy lub czuć się nieco wrażliwy w miejscu pracy?

1. Popełniają nietypowe błędy
2. Spóźniają się do pracy, gdy zwykle są punktualni przy biurku
3. Są o wiele mniej głośni podczas współpracy
4. Ich mowa ciała jest skrajnie negatywna i odbiegająca od charakteru
5. Sprawiają wrażenie, że nie potrafią sobie poradzić



Jeśli zauważysz któryś z tych pięciu znaków, czas wyciągnąć do nich pomocną dłoń. We współczesnym biurze środowisko wszyscy musimy pracować jako zespół, a to oznacza, że musimy być przy osobach, które z różnych powodów mają problemy. Bądźmy szczerzy, gdybyś sam miał problemy, czy nie chciałbyś, aby ktoś zrobił to samo dla Ciebie?

Czy masz jakieś inne sugestie, które możesz dodać?

Zobacz również