- 21 sierpnia 2022
5 sposobów na efektywne wykorzystanie przerw w...
- 17 sierpnia 2022
Jakie jest najlepsze krzesło biurowe dla Twojego...
- 13 sierpnia 2022
4 powody, dla których praca na kanapie jest nie...
5 sygnałów świadczących o tym, że pracownik może mieć problemy
Jako menedżer i pracownik musimy dbać o siebie nawzajem. Spędzamy w pracy tak wiele godzin naszego życia, że z pewnością zdarzą się sytuacje, w których będziemy mieć problemy, czy to zawodowe, czy osobiste. Stworzenie silnej więzi w biurze to różnica między radzeniem sobie z takimi wyzwaniami a pozwoleniem, by miały one wpływ na wydajność.
Jak więc rozpoznać pracownika lub współpracownika, który może mieć problemy lub czuć się nieco wrażliwy w miejscu pracy?
1. Popełniają nietypowe błędy
2. Spóźniają się do pracy, gdy zwykle są punktualni przy biurku
3. Są o wiele mniej głośni podczas współpracy
4. Ich mowa ciała jest skrajnie negatywna i odbiegająca od charakteru
5. Sprawiają wrażenie, że nie potrafią sobie poradzić
Jeśli zauważysz któryś z tych pięciu znaków, czas wyciągnąć do nich pomocną dłoń. We współczesnym biurze środowisko wszyscy musimy pracować jako zespół, a to oznacza, że musimy być przy osobach, które z różnych powodów mają problemy. Bądźmy szczerzy, gdybyś sam miał problemy, czy nie chciałbyś, aby ktoś zrobił to samo dla Ciebie?
Czy masz jakieś inne sugestie, które możesz dodać?













Top 3