Jako menedżer i pracownik musimy dbać o siebie nawzajem. Spędzamy w pracy tak wiele godzin naszego życia, że z pewnością zdarzą się sytuacje, w których będziemy mieć problemy, czy to zawodowe, czy osobiste. Stworzenie silnej więzi w biurze to różnica między radzeniem sobie z takimi wyzwaniami a pozwoleniem, by miały one wpływ na wydajność.
Jak więc rozpoznać pracownika lub współpracownika, który może mieć problemy lub czuć się nieco wrażliwy w miejscu pracy?
1. Popełniają nietypowe błędy
2. Spóźniają się do pracy, gdy zwykle są punktualni przy biurku
3. Są o wiele mniej głośni podczas współpracy
4. Ich mowa ciała jest skrajnie negatywna i odbiegająca od charakteru
5. Sprawiają wrażenie, że nie potrafią sobie poradzić
Jeśli zauważysz któryś z tych pięciu znaków, czas wyciągnąć do nich pomocną dłoń. We współczesnym biurze środowisko wszyscy musimy pracować jako zespół, a to oznacza, że musimy być przy osobach, które z różnych powodów mają problemy. Bądźmy szczerzy, gdybyś sam miał problemy, czy nie chciałbyś, aby ktoś zrobił to samo dla Ciebie?
Czy masz jakieś inne sugestie, które możesz dodać?
Defekty kręgosłupa zdarzają się bardzo często w obecnych czasach, gdzie większość z nas pracuje za biurkiem. Jak zminimalizować zagrożenie dla postawy oraz umilić czas spędzany przed komputerem? Oczywiście wybierając odpowiedni fotel lub krzesło biurowe.
Zapraszamy do przeczytania naszych porad!
Top 3